Subject: Puiestee 21, Jõgeva hooldekodu projekti kooskõlastamine
From: "Andre Teppan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 11:19:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tesron Ehitus OÜ alustas Jõgeval, Puiestee 21 hoone
rekonstrueerimistöödega hooldekoduks vastavalt „Põhiprojekt,
arhitektuuriosa, Sire Projektbüroo OÜ, töö nr. 201836, jaanuar 2019“ ja
vastavalt „Muudatuste projekteerija, Arhitektibüroo Toomas Rank OÜ, töö
nr. 2024-03-01“ põhjal.

Siinkohal on KOV’i poolt väljastatud tööde teostamiseks ehitusteatis nr.
2411201/17677.

Lühidalt on hoonele tehtud hooldekodu projekt aastal 2019 Sirje
Projektbüroo poolt, mida on nüüd muudetud 2024 Toomas Rank Arhitektibüroo
poolt.

KOV’ilt sain info, et ehituseteatise väljastamisel EHR’is ei ole kaasatud
Terviseametit kuna varasemalt (2019 aasta projekt) on Terviseameti poolt
projekt kooskõlastatud ning ei teatud kas on vaja uuesti kooskõlastada
ning jäigi tegemata.

Tahan siinkohal üle küsida, kas antud hoone puhul on vajalik uuesti
Terviseameti kooskõlastus ja kuidas seda nüüd tegema peaks?

Muudatusprojekt on kättesaadav EHR’ist ehituseteatise nr. 2411201/17677
alt.

Lugupidamisega

Andre Teppan

Projektijuht

TESRON EHITUS OÜ

Mob:  +372 5819 3802

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tesron.ee/> www.tesron.ee